Thursday, July 5, 2007

Pengumuman Penting!!!!!

Bila aku habis saja periksa dulu aku rasa aku ni macam perdana menteri, banyak wartawan yang datang kat aku menemuramah aku. Mereka tanya aku macam na ngan periksa aku.
Duduk 2 - 3 hari reyuh satu damsyik kata aku tak lulus periksa. Ni semua bang gugar punya pasal dia canang kat orang ramai kata aku akan duduk sekelas ngan dia tahun depan. Dia kelas bawah aku setahun. Lagi pun waktu periksa dulu memang aku banyak merungut pun kata tak leh jawab periksa.
Masa aku turun main bola ada yang datang jumpa aku nak memastikan kata aku betul2 tak dapat naik tahun.... Aku pun kelentong diorang kata aku kantoi dalam exam. Ramai juga laaaa yang simpati dan tak kurang juga ramai yang kutuk. Yang kutuk ni kebanyakannya aku rasa cam nak bunuh saja dorang nih. Padahal aku sendiri pun tak tahu aku lulus ka tidak. Dorang ni plak lebih2.
Bila aku rilekskan badan aku get ready nak tido tu.... aku mula la terpikir. Ish macamna kalau betul2 aku tak lulus .... x kan nak kena ulang tahun lagi. Lagi pun ramai orang dah ingat aku dah kantoi... Macam satu doa pula bila orang jumpa aku diorang kata aku tak lulus peksa.
Esok aku kena amik keptusan nak tengok camna.....
Bila sampai saja kat maahad aku, aku terus ke bilik pengetua sambil mengontrol hensem. Bang gugar tunggu aku kat luar. tak lama aku kuar sambil tersenyum....
haha... tahun depan aku akan berubah segalanya.... meja aku akan berubah, kerusi aku akan berubah, kelas aku juga akan berubah.
Ermmm biarlaaaa orang kata aku tak lulus. Keputusannya tunggu pada semester depan........

13 comments:

tintaHati said...

Jadi sebenarnya lulus ka tidak nih? Apa pun tinta doakan kamu berjaya ke thn seterusnya... payahla kalo asyik dok ngulang tahun saja kan..

13may said...

rileks...rileks...

jgn dok cuak sgt...hahha

bang_gugar said...

salam,

weii!..

bila aku ambik alih kerja mencanang pasai hang tak luluih ni..

aku punya puji hang kata hang ni baguih la.. rajin baca buku la..

takkan mcm tu hang tak boleh luluih..

hehehe
(",)

Sunan_Jati said...

eheheh.. sabo kalu tensen lepak kat blog aku... ada ramai awek..

hahahah!:P

Masy said...

ooo saing bang gugar rupanya heh~

Kurma2Biji said...

[tinta hati]
hahaha..... kalau tak lulus napa plak saya gumbira.....

[13may]
lani boleh rilek dah

[bang gugar]
hang memang suka puji aku...

[sunan jati]
hang memang best laaaaaa sunan....
aku nak lepak lama2

[masy]
ya saing yang memang bersaing

bang_gugar said...

salam,

aku lagi suka kalau hang hapdet..

hapdet..

hapdet..

(",)

tintaHati said...

ohh tahniah tahniah! boleh update! ;)

akirasuri said...

he he he.
tahniah kurma!
rasanya naik tu :D
dari ayat dia memang naik.
tahniah!

faridmw said...

salam... jadi hang lulus tak peksa... klu lulus belanja apa pon.

Kurma2Biji said...

[bang gugar]
yela
yela aku nak hapdet lani

[tinta hati]
tima kasih tengkiu....

[akirasuri]
memang naik pun tengkiu jugak...

[faridmw]
tengok laaa dulu poket kosong.....

~qudwah_mardihah~ said...

salam ziarah..

insyaAllah...lulus...dah nampak..sebab teropong tadi!

tintaHati said...

lama tak dgr celoteh mat kurma ni...sibuk ka?